V uplynulých týždňoch študenti 5. ročníka ŠME, v rámci predmetu Štatistické metódy v marketingu, pracovali na projektoch fiktívnych problémov rôznych klientov, ako napríklad: Promo nového produktu Coca Cola Zero Eco; Podpora znalosti a omladenie cieľovej skupiny Alpa krém; Podpora predaja Bonduelle Légumio; a iných. Všetky projekty sa zameriavali na dizajn dotazníka s následnou analýzou dát. Výstupom boli prezentácie návrhu riešenia v skupine, no zároveň, najlepšie vypracovanie (projekt Légumio Bonduelle) dvojica študentiek: Ivana a Dominika následne odprezentovali za odmenu priamo zástupcovi klienta Bonduelle z mediálnej agentúry Mindshare Jurajovi Bacovi (Client Leadership Manager pre Bonduelle). 

Ak vás zaujíma:

Využitie analytiky-štatistiky alebo umelej inteligencie v marketingu;

Čo je Influencer marketing;

Ako odhaliť "Fake news";

ale aj veľa iných zaujímavostí zo sveta analytiky, marketingu, trendov ... určite zavítajte na blog Brightminds