Katedra štatistiky v spolupráci so združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia a spoločnosťami WPP MediaSAS piaty rok vzdeláva študentov 5. ročníka v programe Data Science v ekonómii o najnovších trendoch a možnostiach aplikácie štatistických metód v oblasti digitálneho marketingu. 
V rámci predmetu Analýza dát v digitálnom marketingu pod vedením Ing. Ondreja Dúžika, PhD. sa stretlo 21 študentov počas uplynulého semestra s 9 odborníkmi (DIMAQ trainers a profesionálmi), ktorí im priblížili tie najaktuálnejšie témy z oblasti digitálneho marketingu.

certif spolocna foto s logami 2

Najšikovnejší študenti boli ocenení certifikátom od IAB Slovakia, ktorý im určite otvorí dvere do odvetvia digitálneho marketingu. Zároveň hodnotenie z predmetu bolo súčasťou certifikácie SAS Academic Specialization.
Gratulujeme!

 

Okrem základov digitálneho marketingu, právnej úpravy, prehľadu o display a video reklame sa študenti dozvedeli aj to, ako sa robia prieskumy a akým štýlom sa plánujú marketingové stratégie. No išlo sa aj viac do hĺbky v oblasti Search Engine Marketing, programatického nákupu, AI trendov vo vyhľadávačoch a sociálnych médií, vrátane Influencer marketingu.

 

Dôkazom toho, že má tento projekt zmysel je hodnotenie samotných študentov:

Filip“Výborne myslený koncept, ktorý motivuje študentov, keď vidia ako široké spektrum zaberá samotná oblasť.”

Lucia"“Na projekte IAB Univerzita sa mi páčila najmä jeho praktickosť a prepojenie teórie s reálnymi príkladmi z praxe. Bolo super, že sme mali možnosť pracovať na konkrétnych zadaniach a získali sme cenné skúsenosti, ktoré využijeme aj v budúcnosti. Prednášky boli zaujímavé, dobre zorganizované a lektori boli ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti.”

 

Na praktických cvičeniach sa študenti oboznámili s aplikáciou vybraných štatistických metód v oblasti marketingu s využitím softvéru SAS. Pri vypracovaní praktických zadaní si vyskúšali prácu v skupinách a samozrejme prezentovanie výsledných projektov. 

“Cením si, že na hodinách stále vládla dobrá atmosféra. Aj keď to bolo pre študentov náročné obdobie, kedy dokončovali diplomovky a pripravovali sa na štátnice, napriek tomu sa svedomito venovali príprave projektov na každé stretnutie. Prichádzali so zaujímavými kreatívnymi ideami a detailnou analýzou zadaní. Ďakujem im, že si zvolili tento predmet a verím, že sa s viacerými stretneme v praxi.”

Ondrej Dúžik
Koordinátor projektu
WPP Media Slovakia
Katedra štatistiky FHI EU

Aktuálny 5. ročník:
iab univerzita 2025 5r

 Linkedin:

IAB Slovakia

WPP Media Slovakia

SAS



In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.