V uplynulých týždňoch študenti 5. ročníka ŠME, v rámci predmetu Štatistické metódy v marketingu, pracovali na projektoch fiktívnych problémov rôznych klientov, ako napríklad: Promo nového produktu Coca Cola Zero Eco; Podpora znalosti a omladenie cieľovej skupiny Alpa krém; Podpora predaja Bonduelle Légumio; a iných. Všetky projekty sa zameriavali na dizajn dotazníka s následnou analýzou dát. Výstupom boli prezentácie návrhu riešenia v skupine, no zároveň, najlepšie vypracovanie (projekt Légumio Bonduelle) dvojica študentiek: Ivana a Dominika následne odprezentovali za odmenu priamo zástupcovi klienta Bonduelle z mediálnej agentúry Mindshare Jurajovi Bacovi (Client Leadership Manager pre Bonduelle). 

Prezentácia sa stretla s veľmi pozitívnou spätnou väzbou z oboch strán.

bonduelle prezentacia

Po hlavnej časti (odprezentovaní projektu) sa študentky dozvedeli, ako reálne funguje práca na klientských projektoch v praxi. Ich výstup sa p. Bacovi veľmi páčil a niektoré postrehy ho skutočne nadchli. Celkovo aj projekt IAB Univerzity zhodnotil pozitívne: "Chválim iniciatívu aj prezentáciu. Je super, že sa dianie na univerzite a obsah výučby približuje praxi."

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.