- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
V uplynulých týždňoch študenti 5. ročníka ŠME, v rámci predmetu Štatistické metódy v marketingu, pracovali na projektoch fiktívnych problémov rôznych klientov, ako napríklad: Promo nového produktu Coca Cola Zero Eco; Podpora znalosti a omladenie cieľovej skupiny Alpa krém; Podpora predaja Bonduelle Légumio; a iných. Všetky projekty sa zameriavali na dizajn dotazníka s následnou analýzou dát. Výstupom boli prezentácie návrhu riešenia v skupine, no zároveň, najlepšie vypracovanie (projekt Légumio Bonduelle) dvojica študentiek: Ivana a Dominika následne odprezentovali za odmenu priamo zástupcovi klienta Bonduelle z mediálnej agentúry Mindshare Jurajovi Bacovi (Client Leadership Manager pre Bonduelle).
- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
Štatistické metódy v marketingu (predmet KŠ) je ukážkou prepojenia školy s praxou.
Už druhý rok sa tešíme zo spolupráce Katedry štatistiky, IAB Slovakia a SAS Slovakia pri projekte "IAB Univerzita".
- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
#EUBAJEDOMA Slovenská ekonomická knižnica EU v Bratislave poskytuje aj v tejto mimoriadnej situácii prístup k odbornej literatúre v maximálnom možnom rozsahu.
Takmer všetku potrebnú literatúru (na prednášky, cvičenia, ku záverečným prácam) nájdete v elektronickej podobe vo VIRTUÁLNEJ ŠTUDOVNI prípadne môžete využiť ďalšie možnosti E-learning EUBA portálov.
- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
POZOR! Harmonogram záverečných prác na Katedre štatistiky, ktorým sa musia študenti riadiť a dodržiavať ho pri tvorbe záverečnej práce.
Konzultačný_režim - BAKALÁRSKE_práce (pdf)
Konzultačný_režim - DIPLOMOVÉ práce (pdf)
- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
- Podrobnosti
- Katedra štatistiky
Ak vás zaujíma:
Využitie analytiky-štatistiky alebo umelej inteligencie v marketingu;
Čo je Influencer marketing;
Ako odhaliť "Fake news";
ale aj veľa iných zaujímavostí zo sveta analytiky, marketingu, trendov ... určite zavítajte na blog Brightminds
- Podrobnosti
- SAS Slovakia
Deväť z desiatich firiem, ktoré pôsobia v turizme a cestovnom ruchu si uvedomujú, že potrebujú viac využívať analýzy dát a zlepšiť na základe toho rozhodovanie. Prieskum MIT Sloan Management Review a firmy SAS si môžete prečítať v článku.
Partneri fakulty