V uplynulých týždňoch študenti 5. ročníka ŠME, v rámci predmetu Štatistické metódy v marketingu, pracovali na projektoch fiktívnych problémov rôznych klientov, ako napríklad: Promo nového produktu Coca Cola Zero Eco; Podpora znalosti a omladenie cieľovej skupiny Alpa krém; Podpora predaja Bonduelle Légumio; a iných. Všetky projekty sa zameriavali na dizajn dotazníka s následnou analýzou dát. Výstupom boli prezentácie návrhu riešenia v skupine, no zároveň, najlepšie vypracovanie (projekt Légumio Bonduelle) dvojica študentiek: Ivana a Dominika následne odprezentovali za odmenu priamo zástupcovi klienta Bonduelle z mediálnej agentúry Mindshare Jurajovi Bacovi (Client Leadership Manager pre Bonduelle). 

Prečítajte si, ako hodnotí prebiehajúci projekt IAB Slovakia.

Sme radi, že sa aktuálny ročník IAB Univerzity stretáva s pozitívnymi ohlasmi.

Ďakujeme všetkým účastníkom a študentom za ich aktivitu!

Aj my v SAS sledujeme situáciu ohľadne vírusu COVID-19 a rozhodli sme sa Vám preto spríjemniť/umožniť efektívne využiť čas strávený doma.  30 days FREE period pri e-Learning kurzoch.

Stačí sa zaregistrovať na našej online platforme, čím môžete následne rozšíriť Vaše portfólio vedomostí a vylepšiť si tak Vaše CV o niektorý z ponúkaných kurzov spoločnosti SAS.

 

Ak vás zaujíma:

Využitie analytiky-štatistiky alebo umelej inteligencie v marketingu;

Čo je Influencer marketing;

Ako odhaliť "Fake news";

ale aj veľa iných zaujímavostí zo sveta analytiky, marketingu, trendov ... určite zavítajte na blog Brightminds

Odbor Kvantitatívne metódy v ekonómii (odbor ŠME) vysokoškolského vzdelania II. stupňa sa umiestnil v Top25 medzi odbormi vzdelania s najvyšším uplatnením v pracovnej oblasti Spoločenské vedy. Tento rebríček uplatnenia absolventov a trendov na trhu práce môžete nájsť na novom portáli Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny "Trendy práce".