Katedra štatistiky v spolupráci so združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia a spoločnosťami WPP MediaSAS piaty rok vzdeláva študentov 5. ročníka v programe Data Science v ekonómii o najnovších trendoch a možnostiach aplikácie štatistických metód v oblasti digitálneho marketingu. 
V rámci predmetu Analýza dát v digitálnom marketingu pod vedením Ing. Ondreja Dúžika, PhD. sa stretlo 21 študentov počas uplynulého semestra s 9 odborníkmi (DIMAQ trainers a profesionálmi), ktorí im priblížili tie najaktuálnejšie témy z oblasti digitálneho marketingu.

certif spolocna foto s logami 2

Najšikovnejší študenti boli ocenení certifikátom od IAB Slovakia, ktorý im určite otvorí dvere do odvetvia digitálneho marketingu. Zároveň hodnotenie z predmetu bolo súčasťou certifikácie SAS Academic Specialization.
Gratulujeme!

 

Okrem základov digitálneho marketingu, právnej úpravy, prehľadu o display a video reklame sa študenti dozvedeli aj to, ako sa robia prieskumy a akým štýlom sa plánujú marketingové stratégie. No išlo sa aj viac do hĺbky v oblasti Search Engine Marketing, programatického nákupu, AI trendov vo vyhľadávačoch a sociálnych médií, vrátane Influencer marketingu.

 

Dôkazom toho, že má tento projekt zmysel je hodnotenie samotných študentov:

Filip“Výborne myslený koncept, ktorý motivuje študentov, keď vidia ako široké spektrum zaberá samotná oblasť.”

Lucia"“Na projekte IAB Univerzita sa mi páčila najmä jeho praktickosť a prepojenie teórie s reálnymi príkladmi z praxe. Bolo super, že sme mali možnosť pracovať na konkrétnych zadaniach a získali sme cenné skúsenosti, ktoré využijeme aj v budúcnosti. Prednášky boli zaujímavé, dobre zorganizované a lektori boli ochotní podeliť sa o svoje skúsenosti.”

 

Na praktických cvičeniach sa študenti oboznámili s aplikáciou vybraných štatistických metód v oblasti marketingu s využitím softvéru SAS. Pri vypracovaní praktických zadaní si vyskúšali prácu v skupinách a samozrejme prezentovanie výsledných projektov. 

“Cením si, že na hodinách stále vládla dobrá atmosféra. Aj keď to bolo pre študentov náročné obdobie, kedy dokončovali diplomovky a pripravovali sa na štátnice, napriek tomu sa svedomito venovali príprave projektov na každé stretnutie. Prichádzali so zaujímavými kreatívnymi ideami a detailnou analýzou zadaní. Ďakujem im, že si zvolili tento predmet a verím, že sa s viacerými stretneme v praxi.”

Ondrej Dúžik
Koordinátor projektu
WPP Media Slovakia
Katedra štatistiky FHI EU

Aktuálny 5. ročník:
iab univerzita 2025 5r

 Linkedin:

IAB Slovakia

WPP Media Slovakia

SAS



Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.