Katedra štatistiky v spolupráci s GroupM Slovakia, IAB Slovakia a SAS už piaty rok vzdeláva študentov 5. ročníka v rámci projektu IAB Univerzita, ktorého cieľom je šíriť „rozumy“ o digitálnom marketingu už medzi študentmi, posunúť im informácie o práci v digitále a možnostiach ďalšieho profesionálneho vzdelávania. To všetko v rámci predmetu Analýza dát v digitálnom marketingu.
Študenti si v minulosti obsah predmetu aj prístup odborníkov z praxe veľmi pochvaľovali. Na prednáškach sa oboznamujú so základmi z rôznych oblastí digitálneho marketingu a na cvičeniach prepájajú tieto informácie s už známymi štatistickými metódami a aplikujú ich na príklady z marketingovej praxe s využitím softvéru SAS.
Po záverečnom teste môžu študenti získať certifikát od združenia IAB Slovakia, a zároveň z praktickej časti semestra certifikát od spoločnosti SAS. Držíme palce 😊.
Aktuálny 5. ročník:
Sme hrdí na absolventov uplynulých 4 ročníkov.
Absolventi 4. ročníka: