V uplynulých týždňoch študenti 5. ročníka ŠME, v rámci predmetu Štatistické metódy v marketingu, pracovali na projektoch fiktívnych problémov rôznych klientov, ako napríklad: Promo nového produktu Coca Cola Zero Eco; Podpora znalosti a omladenie cieľovej skupiny Alpa krém; Podpora predaja Bonduelle Légumio; a iných. Všetky projekty sa zameriavali na dizajn dotazníka s následnou analýzou dát. Výstupom boli prezentácie návrhu riešenia v skupine, no zároveň, najlepšie vypracovanie (projekt Légumio Bonduelle) dvojica študentiek: Ivana a Dominika následne odprezentovali za odmenu priamo zástupcovi klienta Bonduelle z mediálnej agentúry Mindshare Jurajovi Bacovi (Client Leadership Manager pre Bonduelle). 

Prezentácia sa stretla s veľmi pozitívnou spätnou väzbou z oboch strán.

bonduelle prezentacia

Po hlavnej časti (odprezentovaní projektu) sa študentky dozvedeli, ako reálne funguje práca na klientských projektoch v praxi. Ich výstup sa p. Bacovi veľmi páčil a niektoré postrehy ho skutočne nadchli. Celkovo aj projekt IAB Univerzity zhodnotil pozitívne: "Chválim iniciatívu aj prezentáciu. Je super, že sa dianie na univerzite a obsah výučby približuje praxi."

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.