Katedra štatistiky v spolupráci s IAB Slovakia a SAS už štvrtý rok vzdeláva študentov 5. ročníka v rámci projektu IAB Univerzita, ktorého cieľom je šíriť „rozumy“ o digitálnom marketingu už medzi študentmi, posunúť im informácie o práci v digitále a možnostiach ďalšieho profesionálneho vzdelávania. To všetko v rámci predmetu Analýza dát v digitálnom marketingu.
Študenti si v minulosti obsah predmetu aj prístup odborníkov z praxe veľmi pochvaľovali. Na prednáškach sa oboznamujú so základmi z rôznych oblastí digitálneho marketingu a na cvičeniach prepájajú tieto informácie s už známymi štatistickými metódami a aplikujú ich na príklady z marketingovej praxe s využitím softvéru SAS. Za všetky komentáre od študentov z minulosti vyberáme:
Richard o prednáške Ondreja Macháčka o marketingu na sociálnych sieťach: „Skvelá prednáška, páčilo sa mi, že po teórii sme hneď vhupli aj priamo do browseru a videli ako to vyzerá a funguje. Vidím veľký rozdiel medzi užívateľom-amatérom a tým, keď je nejaká kampaň už profi spracovaná, čo bol napr. tento prípad.“
Patrícia zhodnotila prednášku Mobile marketing Jozefa Šajdíka a praktické cvičenie, ktoré vedie Ondrej Dúžik: „Za mňa super prednáška od začiatku do konca. Všetko bolo úplne zrozumiteľné a ľahko vysvetlené. Aj keď bola prednáška dlhšia vôbec mi to nevadilo pretože ten čas ubehol strašne rýchlo keďže to bolo zaujímavé. K cvičeniu by som chcela povedať, že bolo fajn si zopakovať praktické úlohy v SASe. Za mňa super prednáška aj cvičenie. Za tento semester najzaujímavejší predmet.“
Po záverečnom teste môžu študenti získať certifikát od združenia IAB Slovakia, a zároveň z praktickej časti semestra certifikát od spoločnosti SAS. Držíme palce 😊.
Sme hrdí na absolventov uplynulých 3 ročníkov.