Načítavam stránku...
 

Vážení študenti,

          dovoľujeme si Vám oznámiť, že dňa 11. 10. 2017 od 10:00 hod do 14:00 hod sa budú konať doplňovacie voľby do študentskej časti Akademického senátu Fakulty hospodárskej informatiky v zasadačke dekana FHI na 7. poschodí.

Volebná komisia Akademického senátu FHI

Vážení študenti,

      dovoľujeme si Vám oznámiť, že dňa 28. 09. 2017 od 11:00 hod do 13:00 hod sa uskutoční podávanie prihlášok na kandidatúru do študentskej časti Akademického senátu Fakulty hospodárskej informatiky v zasadačke dekana FHI na 7. poschodí.

Volebná komisia Akademického senátu FHI

Dobrý deň, 

v priloženom súbore nájdete informáie o predmete Matematika Katedry matematiky a aktuárstva, pre študentov, ktorí si opakovane zapísali predmet.

Súbor

Dobrý deň prajem, 

v priloženom súbore nájdete informáie o predmetoch Katedry účtovníctva a audítorstva pre študentov, ktorí si opakovane zapísali daný predmet.

Súbor

 

V tomto súbore nájdete zoznam všetkých aktivít, ktoré ponúka Centrum telesnej výchovy a športu EU v Bratislave. v zimnom semestri akademického roku 2017/2018. Zápis vybraných telovýchovných aktivít prebieha v dňoch 14. - 21.09.2017 cez AIS (Postup, ako si zapísať vybranú aktivitu nájdeš napríklad tu: http://spfhi.sk/preprvakov.html)

Začiatok výučby telovýchovných aktivít je 25.09.2017.

 

 

Obsadenie miesta odbornej referentky
na Študijné oddelenie Dekanátu Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave
a sekretárky na KOVE Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave

 

Fakulta hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave prijme     

- 1 odbornú referentku na Študijné oddelenie Dekanátu FHI EU v Bratislave so zameraním na študijnú a sociálnu agendu študentov.

Termín nástupu: ihneď,  resp. podľa dohody (zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky).  Požiadavky: ukončené úplné stredoškolské vzdelanie, práca s  PC podmienkou, bezúhonnosť,  znalosť cudzieho jazyka a práce s IS AIS vítaná.  

-  1 sekretárku na Katedru operačného výskumu a ekonometrie FHI EU v Bratislave.

Termín nástupu: ihneď, resp. podľa dohody. Požiadavky: ukončené úplné stredoškolské vzdelanie, práca s  PC podmienkou, občianska a  morálna bezúhonnosť,  znalosť cudzieho jazyka vítaná.

      

Žiadosť o prijatie do zamestnania so súhlasom na spracovanie osobných údajov (tlačivo sa nachádza na www.euba.sk/zamestnanci/tlačivá), profesijný životopis a overenú kópiu maturitného vysvedčenia môžu uchádzači zaslať na adresu: Dekanát Fakulty hospodárskej informatiky EU v Bratislave, Dolnozemská c. 1, 852 35 Bratislava 5.

Informácie o vypísanom pracovnom mieste je možné dostať na  č. tel.  02 672 95 736, 02 672 95 734, 02 672 95 710 .

                                                         

prof. Ing. Ivan Brezina, CSc.
dekan FHI EU v Bratislave

 

1. stupeň štúdia
Ročník Dátum zápisu a poslucháreň
  1. ročník denné + externé štúdium
všetky študijné programy

04.09.2017 o 08.00 v AULE EU

úvodné informácie

1. ročník denné štúdium – HI 04.09.2017 o 11.00 v B1.03
1. ročník denné štúdium – MR 04.09.2017 o 12.00 v B1.07
1. ročník denné štúdium – UC 04.09.2017 o 13.00 v B1.03
1. ročník externé štúdium – HI 04.09.2017 o 11.00 v B1.03
   
2. ročník denné štúdium – HI 06.09.2017 o 09.00 v B1.03
2. ročník denné štúdium – MR 06.09.2017 o 11.00 v B1.07
2. ročník denné – UC 06.09.2017 o 13.00 v B1.03
2. ročník externé štúdium – HI 06.09.2017 o 09.00 v B1.03
   
3. ročník denné štúdium – HI 07.09.2017 o 09.00 v B1.03
3. ročník denné štúdium – MR 07.09.2017 o 11.00 v B1.07
3. ročník denné štúdium – UC 07.09.2017 o 13.00 v B1.03
3. ročník externé štúdium – UC, HI 07.09.2017 o 11.00 v B1.03
Predlžujúci 3. ročník – HI (denná a externá forma) 14.09.2017 od 09.00 na študijnom oddelení
Predlžujúci 3. ročník – UC + MR (denná a externá forma) 14.09.2017 od 11.00 na študijnom oddelení
2. stupeň štúdia
Ročník Dátum zápisu a poslucháreň
1. ročník denné štúdium – AKT + OVE + ŠME                                                           05.09.2017 o 09.00 v B1.07
1. ročník denné štúdium – UA + UFM 05.09.2017 o 11.00 v B1.03
1. ročník externé štúdium – IM 05.09.2017 o 13.00 v B1.07
1. ročník denné štúdium – IM 05.09.2017 o 13.00 v B1.07
   
2. ročník denné štúdium – AKT + OVE + ŠME                                08.09.2017 o 09.00 v B1.03
2. ročník denné štúdium – IM 08.09.2017 o 11.00 v B1.07
2. ročník denné štúdium – UA + UFM 08.09.2017 o 13.00 v B1.03
2. a 3. ročník externé štúdium – IM 08.09.2017 o 11.00 v B1.07
MFM – všetky ročníky 11.9.2017 od 9 h na študijnom odd.
Predlžujúci 2.r.–AKT+OVE+ŠME+UA+IM+eIM 14.09.2017 od 13.00 na študijnom oddelení

 

 

 

 

Náhradný termín zápisu nebude. Kto sa nemôže zúčastniť osobne, musí ho zapísať niekto iný na úradne overené splnomocnenie.

V zmysle čl. 4 ods. 4 Študijného poriadku EU v Bratislave je účasť na zápise povinná, ale môže Vás zapísať aj zástupca na základe úradne overenej plnej moci, pričom musí predložiť všetky dokumenty, ktoré FHI EU v Bratislave požaduje pri zápise. Zápis v inom ako určenom termíne nie je možný.

Požaduje sa preukázanie študenta/zástupcu na základe občianskeho preukazu.

Každý študent má povinnosť si skontrolovať pred ukončením skúšobného obdobia, či má v AIS zapísané všetky a správne výsledky, prípadne do 7. 7. 2017 zabezpečiť zapísanie (komunikovať s príslušným učiteľom).

Prosíme, aby ste si so sebou priniesli vyplnený a podpísaný Súhlas so spracovaním osobných údajov (týka sa všetkých študentov) https://fhi.euba.sk/studium/dokumenty-formulare

a študenti denného štúdia Čestné vyhlásenie: https://www.euba.sk/uchadzaci-o-studium/poplatky-spojene-so-studiom

Študenti externého štúdia a všetci v nadštandardnej dĺžke štúdia sú povinní si prečítať Internú smernicu o školnom a poplatkoch na ak. r. 2017/18:

https://www.euba.sk/uchadzaci-o-studium/poplatky-spojene-so-studiom

V prípade, ak budete žiadať o úpravu školného, odovzdáte na zápise aj žiadosť o zníženie, odpustenie, splátky. Tlačivo žiadosti: https://www.euba.sk/uchadzaci-o-studium/poplatky-spojene-so-studiom K žiadosti je potrebné doložiť všetky relevantné doklady, na základe ktorých žiadosť podávate, bez týchto dokladov je žiadosť neplatná.

Tlačivo na rodinné prídavky:

http://www.upsvar.sk/buxus/docs/SSVaR/tlaciva/potvrdenie_o_nasvteve_skoly.pdf

Študenti, ktorí sa prídu zapísať do prvého ročníka (prvý i druhý stupeň štúdia) si okrem vyššie spomínaných dokladov prinesú:

Vytlačenú farebnú fotografiu tváre (portrétová fotografiu, ktorá musí spĺňať tieto parametre: min. rozmer 4,5 cm x 3,5 cm na bielom pozadí. Vzdialenosť medzi bradou a vrchom hlavy musí byť v rozsahu 70-80 % z výšky fotografie.

Overený doklad o ukončení predchádzajúceho štúdia (ak ho ešte nedoručili). Zahraniční študenti musia doručiť nostrifikovaný doklad o ukončení predchádzajúceho štúdia.

Prosíme, aby ste si so sebou priniesli vyplnený a podpísaný Súhlas so spracovaním osobných údajov (týka sa všetkých študentov) https://fhi.euba.sk/studium/dokumenty-formulare

a študenti denného štúdia Čestné vyhlásenie: https://www.euba.sk/uchadzaci-o-studium/poplatky-spojene-so-studiom

Študenti, ktorí už študovali na FHI si prinesú vypísanú Žiadosť o uznanie vykonaných predmetov prípadne Žiadosť o priradenie témy záverečnej práce k aktuálnemu štúdiu (tlačivá tu: https://fhi.euba.sk/studium/dokumenty-formulare)

Študenti, ktorí už študovali na inej vysokej škole a majú záujem o uznanie predmetov si prinesú vypísanú Žiadosť o uznanie skúšok (tlačivo tu: https://fhi.euba.sk/studium/dokumenty-formulare) a originál výpisu známok, sylaby predmetov.    

Dobrý deň, 

požiadala by som Vás, pokiaľ máte doklady, ktoré potvrdzujú Váš nárok na doplnkové body pri ubytovaní (osirelosť, ZŤP, študent so špecifickými potrebami, reprezentácia univerzity či fakulty vo vedeckých, športových, umeleckých súťažiach, atď.) doručte  mi kópiu týchto dokladov osobne do miestnosti D8.36 (Strešňáková) alebo pošlite scan dokumentov na mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. . Je potrebné doručiť tieto dokumenty ešte v termíne, kedy sa podávajú prihlášky, takže do 26.5.2017, aby sa stihli spracovať  a započítať. 

V prípade akýchkoľvek otázok stýkajúcich sa ubytovania sa prosím obracajte na mňa alebo študentský parlament. (na pani Michalicovú alebo na referentky v miestnosti D7.38 už prosím nie.).

 

FaLang translation system by Faboba
Chcete byť informovaný o aktuálnom dianí na fakulte?